
Temel Marka Eğitimi
Eğitim İçeriği:
- Tanımlarla Marka
- Markanın Pazarlama Tarihi İçindeki Yeri
- Müşteri Kavramı
- Marka Bileşenleri Nelerdir?
– İtibar-İmaj
– İletişim
– Müşteri İlişkileri
– Tasarım İnovasyon
- Marka Yaratmak Ne Demek ve Bileşenleri
- Marka Yönetmek Ne Demek ve Bileşenleri
- En Değerli Markalar ve Başarılı Marka Örnekleri
- Bir Yönetim Felsefesi Olarak Marka
- Okunacak Kitap Listesi
Eğitim Tarihi: 19 Haziran 2020 Cuma
Eğitim Saati: 13.00- 16.00
Eğitim Yeri: Uzaktan dijital olarak yüz yüze eğitim yapılacaktır. En verimli dijital eğitim uygulamaları yurt dışı menşeli olduğu için yurt dışına veri transferi gerçekleşecektir. Yurt dışına veri transferi için kayıt aşamasında açık rızanızın alınacağını bildiririz.
Kayıt için tıklayınız.
* Eğitimimize eDanışman portalında “Marka Yönetimi” kategorisinden ulaşabilirsiniz.